مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-16سياسي

دانش آموزان حافظ ارزش های کشور هستند


دانش آموزان نقش اساسی و انکارناپذیر در اداره کشور دارند و حفظ ارزش های انقلابی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در گرو عملکرد آنها و اقدامات معلمان همیشه تلاشگر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز گفت: دانش آموزان نقش اساسی و انکارناپذیر در اداره کشور دارند و حفظ ارزش های انقلابی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در گرو عملکرد آنها و اقدامات معلمان همیشه تلاشگر است.

یونس فاتح در آیین تجلیل از مقام آوران جشنواره فردا، با اشاره به قدرت اراده افراد در رسیدن به اهداف، اظهار کرد: توکل بر خداوند متعال و خواست و اراده پرودگار عالمیان و در مرحله بعد، اراده و انضباط خود فرد، می تواند زندگی انسان را متحول کرده و سبب موفقیت و رشد مادی و معنوی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، وی با ارج نهادن بر عملکرد شاخص آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز در حوزه های مختلف، تاکید کرد: مسابقات سبب درک توانایی ها، تقویت مهارت ها و نهایتا یادگیری با رقابت سالم می شود و همت مضاعف و سختکوشی آگاهانه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا راهگشای بسیاری از موانع در این مسیر ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان حافظ ارزش های کشور هستند

دانش آموزان حافظ ارزش های کشور هستند