مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-16پزشكي

تسویه حساب های سیاسی و جناحی درباره اساتید علوم پزشکی صحت ندارد


اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت کشور هستند و تسویه حساب های سیاسی و جناحی در خصوص اعضای هیئت علمی صحت ندارد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت کشور هستند و تسویه حساب های سیاسی و جناحی در خصوص اعضای هیئت علمی صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد گفت: معیار اصلی انتخاب اعضای هیئت علمی، صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلائق سیاسی و جناحی ، به گونه ای که چنین سعه صدری در انتخاب آنها حتی در دوره های قبل هم وجود نداشته است.

وی عنوان کرد: اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها، یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت کشور هستند و تسویه حساب های سیاسی و جناحی در خصوص آنها صحت ندارد.

باقری فرد بیان کرد: حدود 3 هزار نفر عضو بورد در رشته های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند که از بهترین سرمایه های علمی کشور و پشتوانه برنامه های حوزه سلامت هستند و نگاهی گذرا به اسامی این افراد نشان می دهد که معیار اصلی انتخاب آنها صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلائق سیاسی و جناحی، به گونه ای که چنین سعه صدری در انتخاب آنها حتی در دوره های قبل هم وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه حساب های سیاسی و جناحی درباره اساتید علوم پزشکی صحت ندارد

تسویه حساب های سیاسی و جناحی درباره اساتید علوم پزشکی صحت ندارد