مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-26اقتصادي

افزایش تولید 2 میلیون عددی سرنگ در هلال احمر


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر بی وقفه ادامه دارد، از افزایش تولید 2 میلیون عددی انواع سرنگ در سهاهلال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری ضمن بیان این که روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر بی وقفه ادامه دارد، گفت: در سه ماه نخست سال 1401 در مجموع حدود 47 میلیون عدد سرنگ در سهاهلال تولید شد که این تعداد در مدت مشابه سال جاری به 49 میلیون عدد رسیده و شاهد رشد 2 میلیون عددی تولید انواع سرنگ هستیم.

وی افزود: سرنگ 2 میـــل با سرسوزن جی 23، سرنگ 5 میـــل با سرسوزن جی 22، سرنگ 10 میـــل با سرسوزن جی 21، سرنگ 2 میـــل سه تکه با سرسوزن جی 23 و سرنگ 5 میـــل سه تکه با سرسوزن جی 22 از جمله تولیدات سهاهلال در این حوزه است.

عسکری خاطرنشان کرد: علاوه بر این تولیدات، هلال احمر در حوزه تولید سرنگ انسولین، سرسوزن دندانپزشکی و سایر تجهیزات پزشکی نیز اقدامات موثری انجام داده تا بخشی از نیازهای شهروندان در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی برطرف شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید 2 میلیون عددی سرنگ در هلال احمر

افزایش تولید 2 میلیون عددی سرنگ در هلال احمر