مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-01سياسي

یکسال ابهام در سرنوشت مالباختگان صندوق بانک ملی!


مالباختگان صندوق امانات بانک ملی بیش از یک سال است که برای دریافت مابقی اموال به امانت سپرده خود در انتظار نشسته اند و در بلاتکلیفی به سر می برند، - علی متقیان - فعال رسانه ای؛ بیش از یک سال قبل به دلیل بی احتیاطی بانک ملی شعبه دانشگاه و نگذاشتن نگهبان برای شعبه ای با این وسعت، به صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، دستبرد زده شد و اموالی که مردم بر اساس اعتماد به بانک ملی ایران، به صندوق امانات سپرده بودند، به سرقت رفت.

سرقتی که بر اساس گفته های دست اندرکاران بانک ملی، بدون حضور یک نگهبان ساده بی اسلحه، برای جلوگیری از اقامت چند ساعته سارقان در بانک! صورت گرفته بود و دزدان با خیالی راحت اندوخته های مردم بی گناه را به غارت بردند! و نه از دوربین حفاظتی قوی خبری بود و نه آژیر خطر! بانک ملی روزهای اول، این خطای بزرگ، اعلام کرد که در اولین فرصت، طبق خود اظهاری مالباختگان، نیمی از قیمت اموال ربوده شده را به حساب مال باختگان واریز خواهد کرد.

خوشبختانه پلیس زحمت کش، ظرف سه روز، اموال را کشف وسارقان را دستگیر و طی نشست مطبوعاتی؛ طلاها وارزهای مردم را به نمایش گذاشتند (که کار درستی بود) و سارقان دستگیر و به خطای خود اقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسال ابهام در سرنوشت مالباختگان صندوق بانک ملی!

یکسال ابهام در سرنوشت مالباختگان صندوق بانک ملی!