مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-15سياسي

استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد


استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا فخاری گفت: قاعدتاً در حوزه انتخابات یکی از مسائل حداکثرسازی سطح مشارکت ها است، سطح مشارکت زمانی صورت می پذیرد که همه مردم با سلایق و دیدگاه های مختلف امکان حضور در این عرصه ملی را داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات، بحث تجمعاتی است که البته باید وجه قانونی داشته و با مجوز باشد و قابلیت اطلاع رسانی داشته باشد تا ما بتوانیم ظرفیت های لازم را برای آن ایجاد کنیم، هم برای اینکه بتوانند در یک محل تجمع کنند و طرح مسئله کنند و هم به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی، تا ما بتوانیم تضمین های لازم برای برگزاری مراسم شان را داشته باشیم.

استاندارد تهران افزود: ما در قاعده هماهنگی برای همه ظرفیت های اجتماعی که تقاضای طرح مسائل شان را برای حوزه های انتخاباتی دارند -که البته از زمان مشخصی باید شروع شود، آمادگی داریم پیشنهادات دوستان را بپذیریم و بر اساس نیازمندی شان مجوز صادر کنیم، تا در مکان لازم به استناد قانون تجمع داشته باشند.

وی توضیح داد: قاعدتاً دولت ها به دنبال حضور مشارکت جویانه مردم هستند بنابراین سازمان ها، دستگاه ها و همه عواملش را به کار می گیرد تا این سطح افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد

استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد