مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-20اجتماعي

نظارت میدانی معاون وزیر آموزش وپرورش از روند ساخت مدرسه سبز البرز


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از نظارت میدانی معاون وزیر آموزش و پرورش از روند ساخت و تجهیز مدرسه سبز استان با متراژی بالغ بر 6 هزار مترمربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیش از ظهر پنجشنبه وارد البرز شد.

در این سفر که با همراهی علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، پورگلیان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و مهرانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز انجام گرفت، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز مدارس و پروژه های نوسازی مدارس این استان در قالب طرح نهضت مدرسه سازی قرار گرفت.

حجرگشت در این باره اظهار کرد: معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در بیت شهید پناهی و خیر مدرسه ساز زنده یاد کمالی دهقان از نزدیک با خانواده آنها دیدار و گفت وگو و سپس از روند ساخت و تجهیز مدرسه سبز استان با متراژی بالغ بر 6 هزار متر مربع بازدید کرد.

وی بیان کرد: بازدید از مدرسه دمیرچی ناحیه سه کرج و مدرسه امام رضا ناحیه چهار کرج در راستای طرح شهید عجمیان (شاداب سازی مدارس توسط گروه های جهادی) از دیگر برنامه های این سفر یک روزه وی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت میدانی معاون وزیر آموزش وپرورش از روند ساخت مدرسه سبز البرز

نظارت میدانی معاون وزیر آموزش وپرورش از روند ساخت مدرسه سبز البرز