مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-11سياسي

دیدار نایب رییس دومای روسیه با رییس مجلس شورای اسلامی


رییس مجلس شورای اسلامی و نایب رییس دومای روسیه بر توسعه روابط تهران- مسکو و اجرای توافقات دو کشور تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیتر تولستوی نایب رییس پارلمان روسیه صبح امروز (سه شنبه، 20 تیر ماه) در حاشیه برگزاری مجمع مجالس آسیایی (APA) با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار با تأکید بر تقویت روابط میان دو کشور گفت: با توسعه روابط دو کشور می توان به اجرای اهداف کمیسیون های مشترکی که میان دو کشور تشکیل شده است کمک کرد تا اهداف رؤسای جمهور ایران و روسیه محقق شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز امیدواری از تشکیل نشست کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو کشور، عنوان کرد: برگزاری جلسات این کمیسیون می تواند در تحقق اهداف اقتصادی مشترک مؤثر باشد.

رییس قوه مقننه در ادامه با بیان اینکه پارلمان های دو کشور باید تلاش کنند به ظرفیت ها برای ارتقای روابط دو کشور توجه داشته باشند، اظهار کرد: بی شک قاره آسیا در قرن حاضر، در حوزه های اقتصادی، سیاسی و در حوزه تولید کنندگی و مصرف کنندگی می تواند تسلط خوبی در دنیا داشته باشد.

پیتر تولستوی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دوره از اجلاس که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، گفت: امروز این اجلاس در زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نایب رییس دومای روسیه با رییس مجلس شورای اسلامی

دیدار نایب رییس دومای روسیه با رییس مجلس شورای اسلامی