مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-06سياسي

70درصد ترانزیت کشور از مناطق آزاد تجاری و صنعتی انجام می شود


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر 70درصد ترانزیت کشور در مناطق آزاد و تجاری انجام می شود و تقویت تولید و بهبود فضای کسب وکار در این مناطق مورد توجه است.

- ایسنا/اردبیل دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر 70درصد ترانزیت کشور در مناطق آزاد و تجاری انجام می شود و تقویت تولید و بهبود فضای کسب وکار در این مناطق مورد توجه است.

حجت الله عبدالملکی 15 تیر در نشست هم اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 70درصد ترانزیت کشور در مناطق آزاد و تجاری انجام می شود، گفت: 700هزار نفر در 7 منطقه آزاد کشور شاغل هستند و در 18 ماهه اول دولت سیزدهم 90هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات و راهبردهای تعریف شده برای بهبود فضای کسب وکار در این مناطق، افزود: تلاش می کنیم با برخی اقدامات مانند تقویت تولید، بهبود فضای کسب وکار برای سرمایه گذاران غیربومی و تقویت ظرفیت استفاده طبقات مختلف مردم از گردشگری مناطق آزاد تجاری، میزان موفقیت این مناطق را در دست یابی به اهداف ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد ترانزیت کشور از مناطق آزاد تجاری و صنعتی انجام می شود

70درصد ترانزیت کشور از مناطق آزاد تجاری و صنعتی انجام می شود