مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:062023-07-14سياسي

بازدید 4 هزار گردشگر خارجی از مدرسه علمیه ناصریه اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محمد زمانی مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه از حضور و بازدید قریب به چهار هزار گردشگر کشورهای مختلف جهان از این مدرسه علمیه در سه ماهه نخست سال 1402 خبر داد وی اظهار داشت: بعد از بحرانی که کرونا در حوزه گردشگری به وجود آورد، در سال گذشته با کم رنگ شدن تأثیرات این بیماری، صنعت گردشگری در سال 1402 در حال برگشت به روال عادی خود در ایران است.

  زمانی بیان کرد: بیشترین آمار گردشگری در شهر اصفهان مربوط به کشورهای آسیایی و آسیای شرقی است، چین، مالزی و اندونزی از جمله کشورهای آسیای شرقی هستند که براساس آمارهای مدرسه گردشگری ناصریه، بیشترین گردشگر را در اصفهان داشته اند و روسیه بعد از چین در مقام دوم و ترکیه در جایگاه سوم قرار دارد.

مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، یادآور شد: مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، سالانه میزبان گردشگران مختلفی از کشورهای جهان است بهار امسال قریب به 4هزار گردشگر از 38 کشور دنیا از این مدرسه بازدید و با مبلغین این مدرسه گفت وگو کردند.

وی افزود: بیشترین آمار گردشگران متعلق به کشور چین، سپس روسیه و در ادامه هم به ترتیب کشورهای ترکیه، اسپانیا، مالزی و آمریکا بوده اما جالب این که با وجود عدم تعامل سیاسی با آمریکا، گردشگران این کشور تمایل دارند با واقعیت های ایران رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 4 هزار گردشگر خارجی از مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

بازدید 4 هزار گردشگر خارجی از مدرسه علمیه ناصریه اصفهان