مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-09سياسي

لزوم مقابله با شبکه های اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر در خوزستان


در برخورد با قاچاقچیان مقابله با خرده فروش ها تأثیری ندارد بلکه باید اولویت، برخورد با شبکه های اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار کرد: جریان های معاند تلاش می کنند با ترفندهای مختلف همچون شکستن قبح بی احترامی به والدین، ترویج ارتباطات ناسالم، مصرف سیگار و… برای کشاندن نسل جدید به ورطه اعتیاد بسترسازی کنند و برای خنثی سازی این برنامه ها نیاز به تبیین و اجرای اقدامات مؤثر و جهادی است.

وی: در برخی از کشورهای همجوار برخی افراد مغرض در حال ارائه تصویری از جمهوری اسلامی ایران هستند که گویی جریان قاچاق مواد مخدر به کشورشان با پشتوانه مسئولان کشور و به صورت هدفمند انجام می شود؛ لذا ما وظیفه داریم در مبارزه با مواد مخدر به گونه ای عمل کنیم که این تصویرسازی نادرست خنثی شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان تاکید کرد: در برخورد با قاچاقچیان مقابله با خرده فروش ها تأثیری ندارد بلکه باید اولویت برخورد با شبکه های اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان باشد.

استاندار خوزستان گفت: محلاتی که آلوده هستند و جریان توزیع در آن انجام می شود باید با برنامه ریزی مناسب به سرعت پاکسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقابله با شبکه های اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر در خوزستان

لزوم مقابله با شبکه های اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر در خوزستان