مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-18بين الملل

گاردین: اختلاف های عربستان و امارات بر سر یمن به طور فزاینده ای ادامه دارد


یک روزنامه انگلیسی فاش کرد، عربستان به صورت فزاینده ای با امارات بر سر یمن اختلاف نظر دارد، چرا که ریاض و ابوظبی از گروه های رقیب در جنوب یمن حمایت می کنند.

- یک روزنامه انگلیسی فاش کرد، عربستان به صورت فزاینده ای با امارات بر سر یمن اختلاف نظر دارد، چرا که ریاض و ابوظبی از گروه های رقیب در جنوب یمن حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی گاردین نوشت، دولت انگلیس اعلام کرد که از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای سفر به لندن در سال جاری میلادی دعوت کرده و این اولین سفر بن سلمان به انگلیس از زمان ترور جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در استانبول محسوب می شود.

این روزنامه انگلیسی نوشت، خبرهای سفر بن سلمان به انگلیس در حالی منتشر شد که عربستان تلاش می کند به جنگ در یمن پایان دهد و روابط دیپلماتیک با ایران را از سر بگیرد، همزمان آمریکا تلاش می کند عربستان را به عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ترغیب کند.

گاردین در ادامه نوشت، همچنین عربستان تلاش می کند در رای گیری نوامبر رای موافق انگلیس را برای میزبانی نمایشگاه اکسپو 2030 بگیرد؛ رقیب اصلی عربستان برای میزبانی نمایشگاه اکسپو، ایتالیاست.

همچنین این روزنامه نوشت، موضعگیری نخست وزیر انگلیس درباره قتل خاشقجی این است که این اقدام یک جنایت وحشتناک بود و عربستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: اختلاف های عربستان و امارات بر سر یمن به طور فزاینده ای ادامه دارد

گاردین: اختلاف های عربستان و امارات بر سر یمن به طور فزاینده ای ادامه دارد