مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-07سياسي

عید غدیر فرصتی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت است


عید بزرگ غدیر فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و بین عموم مردم است.

- بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت: عید بزرگ غدیر فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و بین عموم مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی جمالی در خطبه های این هفته شهر اهرم ضمن تبریک عید غدیر خم عنوان داشت: امروز بزرگترین عید بشریت غدیر خم است در غدیر ما باید به دنبال تغییر شدن و چگونه علوم باشیم زیرا عید غدیر خم به عنوان عیدالله الااکبر یادشده است و از آن جهت که بیست و سه سال زحمات مجاهدانه پیامبر سختی ها و دشواری های گوناگون ایشان تنها با معرفی وصی و جانشین خود کامل می شود همانگونه که خداوند متعال فرمود الیوم اکملت لکم دینکم.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: این عید بزرگ فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است وی افزود: دشمن با تحریک و فریب افرادی در داخل و پشتیبانی مالی و رسانه سعی کرد جو تایران را به هم بریزد غافل از اینکه درخت انقلاب که به دست امام کاشته شده و با خون شهدا آبیاری شده و عموم مردم ایران پاسبان آن هستند تنومندتر از آن است که با این بادها بلرزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر فرصتی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت است

عید غدیر فرصتی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت است