مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-17سياسي

وزیر کشور: انتخابات اسفندماه را باشکوه برگزار می کنیم


استانداران، فرمانداران و بخشداران باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده و تلاش کنند انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه و تاکید بر جلوگیری از انتخابات طایفه ای و قبیله ای، گفت: بخشی از این موضوع مربوط به وزارت کشور و بخشی نیز مربوط به معتمدین، صاحبان تریبون و افراد بانفوذ است که کمک کنند انتخاباتی امن، باشکوه و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود.

احمد وحیدی روز دوشنبه که در دور دوم سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است در بازدید از واحد نمونه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (سینره) یاسوج، تصریح کرد: در همین راستا استانداران، فرمانداران و بخشداران باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده و تلاش کنند انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

وزیر کشور در ادامه به اقدامات و برنامه های دولت متناسب با ظرفیت استانها اشاره کرد و افزود: برای هر استان یک زنجیره ارزش راهبردی تعریف شده که این زنجیره در کهگیلویه و بویراحمد گیاهان دارویی است.

وحیدی گفت: موضوع زنجیره ارزش راهبردی در وزارت کشور و استانداری ها در حال بررسی است و تلاش داریم برای هر استان یک زنجیره راهبردی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: انتخابات اسفندماه را باشکوه برگزار می کنیم

وزیر کشور: انتخابات اسفندماه را باشکوه برگزار می کنیم