مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-26پزشكي

پیشرفت 95 درصدی پروژه های بیمارستان تخصصی اعصاب و روان و سوانح سوختگی زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بیمارستان سوانح سوختگی و بیمارستان روانپزشکی رجبعلی مقدم را پروژه های در دست اقدام دانشگاه در سال جاری عنوان کرد که مراحل تکمیلی آنها در حال انجام است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بیمارستان سوانح سوختگی و بیمارستان روانپزشکی رجبعلی مقدم را پروژه های در دست اقدام دانشگاه در سال جاری عنوان کرد که مراحل تکمیلی آنها در حال انجام است.

حسن بختیاری صبح امروز (5 تیرماه) در جمع خبرنگاران، پروژه سوانح سوختگی را از پروژه های مهم سلامت در استان خواند و افزود: این پروژه در سال های گذشته راکد مانده و حتی به مرحله لغو پیمان رسیده بود ولی در سال 1401 به بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی رسید و توسط پیمانکار پروژه تحول موقت شده و امیدواریم طی ماه های آتی افتتاح شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، به پیشرفت 95 درصدی پروژه رجبعلی مقدم (بیمارستان تخصصی اعصاب و روان) اشاره کرد و گفت: این پروژه از 37 سال پیش آغاز شده و راکد بود ولی با اعتبارات جذب شده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت بهداشت، به طور چشمگیری پیشرفت کرد و در تلاش هستیم تا در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: این مرکز یکی از مجهزترین و استاندارترین مراکز روانپزشکی در سطح کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی پروژه های بیمارستان تخصصی اعصاب و روان و سوانح سوختگی زنجان

پیشرفت 95 درصدی پروژه های بیمارستان تخصصی اعصاب و روان و سوانح سوختگی زنجان