مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-16بين الملل

کم آبی در ییلاقها ، مشکل عشایر آذربایجان غربی


مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خشکسالی از تهدیدات مهم برای عشایر استان است، افزود: طبق بررسیهای انجام شده میزان دبی اغلب چشمه های مورد استفاده عشایرکاهش چشمگیر یافته و آبهای جاری نیز خشک شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خشکسالی از تهدیدات مهم برای عشایر استان است، افزود: طبق بررسیهای انجام شده میزان دبی اغلب چشمه های مورد استفاده عشایرکاهش چشمگیر یافته و آبهای جاری نیز خشک شده است.

ناجی در گفت و گو با ایسنا اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی که از ییلاقهای جنوب استان انجام شد، نیاز به تأمین آب در بخش عشایری بسیار بالا بوده و ذخیره سازی آب در منابع ضروری است.

وی، با بیان اینکه کمبود آب در ییلاقهای چالدران نیز مشهود است، گفت: این موضوع رصد می شود و به دنبال تأمین تانکرهای سیار و منابع آب برای رفع نیاز آنان هستیم.

مدیرکل امورعشایری آذربایجان غربی افزود: با توجه به تنش آبی موجود برای رفع مشکلات آب آشامیدنی جمعیت عشایری استان درصدد هستیم تا با لوله گذاری و بهسازی چشمه ها و با استفاده از تانکرهای آبرسانی سیار و مخازن تأمین آب در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی در ییلاقها ، مشکل عشایر آذربایجان غربی

کم آبی در ییلاقها ، مشکل عشایر آذربایجان غربی