مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-04سياسي

همکاری وکلای نیکوکار دادگستری با کمیته امداد البرز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به 620 مددجوی البرزی و همکاری 80 وکیل نیکوکار ارائه شد.

- کرج- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به 620 مددجوی البرزی و همکاری 80 وکیل نیکوکار ارائه شد.

محمد محمدی فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 80 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به 620 مددجوی البرزی ارائه کردند وی از راه اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی حضور یافته و در روزهای خاص اقدام به ارائه مشاوره به مددجویان مورد حمایت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه مشاوره های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه های این نهاد است که می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و پرونده های قضایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وکلای نیکوکار دادگستری با کمیته امداد البرز

همکاری وکلای نیکوکار دادگستری با کمیته امداد البرز