مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-10اقتصادي

کشف کالای قاچاق از یک شرکت پخش موادغذایی در زنجان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی بازرسی از یک شرکت پخش مواد غذایی در استان زنجان، - ایسنا/زنجان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی بازرسی از یک شرکت پخش مواد غذایی در استان زنجان، کالای قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال کشف شد.

اسماعیل مسلمی پیش از ظهر امروز (19 تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: طی بازرسی از انبار یک شرکت پخش مواد غذایی از سوی بازرسان این اداره کل، با توجه به عدم ثبت و ارائه مستندات لازم از سوی مسئولان شرکت پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال تشکیل شد.

وی افزود: این پرونده پس از تشکیل جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال و کالای توقیفی به انبار سازمان اموال تملیکی منتقل شد.

این مسئول با اشاره به کشف کالای قاچاق از واحد عرضه لوازم خانگی نیز تصریح کرد: در بازرسی از یک واحد عرضه لوازم خانگی که با حضور رییس شعبه تعزیرات صورت گرفت، پرونده عرضه کالای قاچاق تنظیم و کالاهای توقیفی تا تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت در ادامه عنوان کرد: همچنین طی روزهای اخیر بازرسان اداره کل در بازرسی از انبار یک فروشگاه عرضه لوازم آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق از یک شرکت پخش موادغذایی در زنجان

کشف کالای قاچاق از یک شرکت پخش موادغذایی در زنجان