مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-17سياسي

ممنوعیت ورود فرمانداران به دسته بندی های سیاسی


معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از آغاز شکل گیری با مشکلات بسیاری دست به گریبان بوده، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبعد از سالیان طولانی استبداد و استعمار برای ملت ایران به جای مانده و این صندوق های رأی مهمترین ابزار را برای تعیین سرنوشت به ارمغان آمده است.

معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات سرآغاز مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ترکیبی عاریتی نبوده بلکه تلفیقی از جمهوریت و اسلامیت است و این 2 در کنار هم معنایی کلی پیدا می کند و این ترکیب مسیری است که مردم محوری را در طول خدا محوری معنا می بخشد.

مرادی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات به عنان یک اصل اساسی در تمامی دوره ها بدون تعلل برگزار شده، خاطر نشان کرد: ایران شرایط سخت و دشوار زیادی را پشت سر گذاشته اما با این اوصاف و حتی با وجود رویدادهای مختلف انتخابات را فدای هیچ امری نکرده و در تمامی ادوار با اولویت به برگزاری این اصل اساسی اهتمام ورزیده است.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات با قاطعیت و در چارچوب قانونمندی تا به امروز در کشور برگزار شده و همین امر سبب شده امروز سرفراز و سربلند در استمرار این عمل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود فرمانداران به دسته بندی های سیاسی

ممنوعیت ورود فرمانداران به دسته بندی های سیاسی