مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-11سياسي

50 درصد پرونده های معوق البرز در 32 شعبه است


رییس کل دادگستری استان البرز با تشریح گام های عملی برای کاهش پرونده های معوق در دادگستری کل استان البرز گفت که بررسی ها نشان می دهد 50 درصد پرونده های معوق استان در 32 شعبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید کرد و متذکر شد: در دادگستری کل استان از ظرفیت های استانی و همچنین مرکز رسانه قوه قضاییه برای تبیین عملکرد دادگستری استان و همچنین روشنگری در موضوعات مختلف استفاده شده که یکی از مصادیق آن تولید نزدیک به 300 محتوای مختلف توسط مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان در سال گذشته بوده است.

تشکیل کمیته پیگیری مطالبات رهبری و دستورات رییس قوه قضاییه وی در ادامه دستور تشکیل کمیته ای در دادگستری کل استان البرز با عضویت معاونت های نظارت و بازرسی، منابع انسانی و امور فرهنگی، حفاظت و اطلاعات و ارزشیابی قضات را داد و خواستار پیگیری مطالبات رهبری و دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص نظارت بر نحوه برخورد با مراجعان و سلامت کارکنان شد.

اجرای بند اول مصوبات شش گانه سفر رییس قوه قضاییه از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود که رییس کل دادگستری استان البرز تدوین 21 گام عملی برای اجرای این بند از مصوبات شش گانه از جمله تشکیل کمیته بازشماری پرونده ها، نظارت بر کارشناسی ها، تشکیل کمیته مشورتی – حقوقی، برنامه ریزی و زمانبندی و اتخاذ راهکارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پرونده های معوق البرز در 32 شعبه است

50 درصد پرونده های معوق البرز در 32 شعبه است