مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-22اقتصادي

معاون استاندار سمنان: تلاش کردیم تا پول پاشی در سمنان صورت نگیرد


معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: تلاش کردیم تا هدایت منابع بانکی به گونه ای انجام شود که پول پاشی در این استان صورت نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه هماهنگی با بانک های عامل استان سمنان به منظور پرداخت تسهیلات جزء 30 بند (ب) تبصره 16 قانون بودجه که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برخی بانک ها دغدغه مسؤولان استان سمنان را برای جذب حداکثری منابع تبصره 16 درک کردند و یکی از دغدغه ها، این بود که پرداخت این تسهیلات با مشارکت حداکثری بانک ها در استان رخ دهد.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا هدایت منابع بانکی به سمتی برود که پول پاشی در استان سمنان صورت نگیرد و هدایت اقتصادی مناسبی در این استان انجام شود.

صادقی افزود: نتیجه ماه ها تلاش برای هدایت مطلوب اقتصادی در استان سمنان، امروز در اختیار بانک ها قرار دارد و آنها باید به پرونده های تسهیلاتی در حوزه تبصره ماده 16 توجه بیشتری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: پرونده های بانکی که در حوزه تسهیلات تبصره 16 به بانک های استان سمنان ارجاع شده، عموماً از روستاها و مناطق محروم و دوردست استان سمنان است و رسالت همه مدیران، این است که به این پرونده ها توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: تلاش کردیم تا پول پاشی در سمنان صورت نگیرد

معاون استاندار سمنان: تلاش کردیم تا پول پاشی در سمنان صورت نگیرد