مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-01سياسي

بسته بودن مساجد مازندران در هنگام نماز چالش جدی است


مدیر ستاد اقامه نماز مازندران با تاکید براینکه تجهیز، تکمیل و تعمیر نمازخانه ها در استان ضروری است، گفت: پرداخت نکردن حقوق سرایداران مساجد چالشی است که موجب بسته بودن مساجد در اوقات نماز می شود.

- ایسنا/مازندران مدیر ستاد اقامه نماز مازندران با تاکید براینکه تجهیز، تکمیل و تعمیر نمازخانه ها در استان ضروری است، گفت: پرداخت نکردن حقوق سرایداران مساجد چالشی است که موجب بسته بودن مساجد در اوقات نماز می شود.

این موضوع مهم باید در استان حل و فصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی ابراهیمی امروز 10 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام ذی الحجه، اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: مسئولیت امر نماز متعلق به همه ما است و وظیفه همگانی داریم و از آنجایی که در سال 1400 ستاد اقامه نماز کشور سندی 20 ساله را تنظیم کرده است در مازندران این سند بومی سازی شد.

وی انعقاد تفاهمنامه با 110 دستگاه اجرایی استان مازندران را از جمله اهدافی دانست که متناسب با ظرفیت هر دستگاه است، افزود: لازم است مساجد بین راهی در مازندران ساماندهی شود.

این مسئول به موضوعات آموزشی در دستگاه های اجرایی پرداخت و گفت: دستگاه های اجرایی در موضوع نماز باید 28 ساعت برنامه آموزشی برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته بودن مساجد مازندران در هنگام نماز چالش جدی است

بسته بودن مساجد مازندران در هنگام نماز چالش جدی است