مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-17اجتماعي

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه مینودشت و گالیکش


رییس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت و گالیکش چگونگی اجرای طرح بصیرت عاشورایی را در 15بقعه متبرکه این دو شهرستان تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت و گالیکش چگونگی اجرای طرح بصیرت عاشورایی را در 15بقعه متبرکه این دو شهرستان تشریح کرد.

جعفر ذوبی سرابی ظهر امروز دوشنبه 26 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت اباعبداللله الحسین(ع) به تشریح برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های مینودشت و گالیکش پرداخت و اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه بر اساس وظیفه ذاتی سازمانی که به زیرمجموعه سپرده شده در مناسبت های مختلف ویژه برنامه هایی را در اماکن متبرکه شهرستان های مینودشت و گالیکش برگزار می کند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه های بصیرت عاشورایی یکی از مهمترین طرح هایی است که به مناسبت ایام محرم در اقصی نقاط استان و به تبع آن در شهرستان های مینودشت و گالیکش برگزار می شود، ادامه داد: طرح مذکور برای اجرای نیات واقفین خیراندیش در ماه محرم و صفر است که در بقاع متبرکه اجرا می شود.

رییس اداره اوقاف مینودشت و گالیکش با تأکید بر اینکه در اجرای طرح بصیرت عاشورایی 15 بقعه متبرکه در این دو شهرستان فعال می شوند، افزود: از برنامه های شاخص طرح مذکور برگزاری همایش های شیرخوارگان حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه مینودشت و گالیکش

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه مینودشت و گالیکش