مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:202023-06-26بين الملل

«ام وهب ایران» مادری با کوله باری از مشکلات


مادر شهید رضایی پس از شناسایی جمجمه فرزندش و گرفتن آن عکس معروف به «ام وهب ایران» شناخته می شود که پس از گذشت سال ها به فراموشی سپرده شده و به همراه پدر شهید در وضعیت مطلوبی به سر نمی برند تا جایی که به خاطر مشکلات مالی از وضعیت رفاهی مناسبی برخوردار نیستند.

- خبرگزاری فارس استان مازندران-حمیدرضا محمدی کلاریجانیمحمدصادق رضایی بسیجی 19 ساله اهل شهرستان قائمشهر که به عنوان بسیجی در اوایل جنگ به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بود و در کردستان اسیر نیروهای کومله شد.

این رزمنده شهید که اطلاعات همراه خود را به موقع اسیر شدن می بلعد بعد از انتقال آن ها به کردستان عراق نیروهای گروهک کومله این موضوع را متوجه می شوند و او را به سختی شکنجه می کنند و طبق بیانات مادرش بدنش را با آتش سیگار سوزانده و دندان هایش را شکسته اند.

بعد از گذشت مدتی محمد صادق با مکافاتی که از سر می گذراند به وطن بازگشته و به آغوش گرم خانواده برمی گردد و بعد از یک ماه طاقت نمی آورد دوباره به جبهه می رود.

این شهید والامقام که این بار به شلمچه اعزام می شود طی عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل می شود و پیکر مطهرش بعد از گذشت 10 سال به وطن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ام وهب ایران» مادری با کوله باری از مشکلات

«ام وهب ایران» مادری با کوله باری از مشکلات