مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-01سياسي

عباس عبدی : بیشترین جعلیات درباره ائمه از سوی برخی از منبری ها است


به عنوان یک شهروند عادی هنگامی که فضای مجازی را می بینم، به این نتیجه می رسم که بیشترین جعلیات و هتک حرمت ها که از طریق انتساب کذب به ائمه و حتی خداوند است به وسیله برخی از منبری ها صورت می گیرد.

- عباس عبدی نوشت: به عنوان یک شهروند عادی هنگامی که فضای مجازی را می بینم، به این نتیجه می رسم که بیشترین جعلیات و هتک حرمت ها که از طریق انتساب کذب به ائمه و حتی خداوند است به وسیله برخی از منبری ها صورت می گیرد.

عباس عبدی در اعتماد نوشت: اخیرا خبری از سوی دادستان یکی از شهرستان ها به این مضمون منتشر شد که: مدتی پیش شخصی که با نسبت دادن حدیث جعلی به امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی به ساحت مقدس ایشان اهانت کرده بود با دستور قضایی و پس از تحقیقات انجام شده از سوی دستگاه امنیتی شهرستان، شناسایی شد.

طبعا بازداشت و محاکمه هم خواهد شد.

پیش تر هم از چنین بازداشت ها و محاکمات و حتی مجازات های سنگین خبر هایی منتشر شده بود.

  تا اینجا ممکن است که گفته شود این اقدامات براساس قانون است و متخلف از آن مستوجب مجازات است و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز موظف به مقابله هستند.

مشکلی که در اینجا پیش می آید، انحصار برداشت از نسبت دادن حدیث جعلی منجر به اهانت به پیامبر (ص) و ائمه (ع) است، زیرا به عنوان یک شهروند عادی هنگامی که فضای مجازی را می بینم، به این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی : بیشترین جعلیات درباره ائمه از سوی برخی از منبری ها است

عباس عبدی : بیشترین جعلیات درباره ائمه از سوی برخی از منبری ها است