مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-05اقتصادي

توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری نیازمند زیرساخت است


شهرکرد_نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری نیاز به زیرساخت دارد و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مالکی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از عللی که در صنعت چهارمحال و بختیاری شاهد توسعه یافتگی نیستیم نداشتن سهمی از صنایع بزرگ دولتی است، اظهار کرد: نبود این صنایع بزرگ باعث شده زنجیره های مرتبط با این صنایع در استان شکل نگیرد و همیشه درگیر آمار بالای بیکاری باشیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان از طریق اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی استان اشاره و تاکید کرد: برای توسعه اقتصادی در این استان نیازمند توسعه زیرساخت ها هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیل ارتباط دو سویه بین بخش خصوصی و دولت یکی از وظایف اتاق بازرگانی است، گفت: در کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی مسئولان دولتی در کنار فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف حضور دارند.

مالکی با تاکید بر اینکه شکوفایی اقتصادی نیازمند زیرساخت است، گفت: برخی شهرک های صنعتی در کنار رودخانه قرار دارند، اما در حال حاضر با تانکر آبرسانی می شوند، این مسئله با سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری نیازمند زیرساخت است

توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری نیازمند زیرساخت است