مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-26حوادث

اعتیاد، آتشی که جوانی را می سوزاند


معاون پیشگیری بهزیستی استان قم، گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده ها به این نکته آگاهی ندارند که شاد زیستن در کنار سالم بودن یک هنر است به این معنا باید این توانایی را داشته باشیم که در کنار حل مشکلات و شاد بودن، - سالم زندگی کنیم؛ نباید به دلیل ناملایمات زندگی و یا داشتن تفریحات و سرگرمی مواد اعتیاد آور را وارد چرخه خود زندگی کنیم.

26 ژوئن برابر با پنج تیرماه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نام روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

هدف از نامگذاری این روز کنترل مواد مخدر و ابراز عزم سیاسی ملت ها در امر مبارزه با آن، تقویت همکاری و اقدام جهانی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر و آشنایی قشر جوان با آسیب های اعتیاد است.

این روز فرصت مناسبی است تا با تجمیع همه توان و امکانات دستگاه های اجرایی و مردم برنامه هایی با محوریت پیشگیری از اعتیاد جهت کاهش آسیب های اجتماعی اجرایی گردد.

به همین مناسبت و با هدف آگاهی بخشی به مردم در رابطه با اعتیاد خطری که به ویژه نسل جوان را تهدید می کند و بنیان خانواده و اعتقادات دینی آنان را به نابودی می کشاند به گفت وگو با معاون پیشگیری بهزیستی استان قم پرداختیم.

حجت الله محمدزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر شاهد رشد تعداد مصرف کنندگان گل به عنوان دومین ماده مخدر در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد، آتشی که جوانی را می سوزاند

اعتیاد، آتشی که جوانی را می سوزاند