مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-15پزشكي

بیمارستان اکباتان همدان با اولویت پذیرش و بستری اطفال راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه متأسفانه بیمارستان اکباتان 14 سال در دست ساخت است، تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله تجهیز، اجرای کارهای عمرانی و محوطه سازی طرح هستیم و با نصب وسایل مورد نیاز در هفته دولت به بهربرداری خواهد رسید.

- بیمارستان "اکباتان" همدان با اولویت پذیرش و بستری اطفال راه اندازی می شود ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه متأسفانه بیمارستان اکباتان 14 سال در دست ساخت است، تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله تجهیز، اجرای کارهای عمرانی و محوطه سازی طرح هستیم و با نصب وسایل مورد نیاز در هفته دولت به بهربرداری خواهد رسید.

دکتر محمدمهدی مجذوبی شنبه 24 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر رییس جمهور هشت طرح حوزه بهداشت و درمان از جمله تکمیل بیمارستان اکباتان، مرکز جامع سرطان، ساخت خوابگاه ریحانه 2، بیمارستان جوراب ملایر، خوابگاه متاهلین، بیمارستان رزن و 12 پایگاه اورژانس مصوب شد.

وی افزود: 1327 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده در سفر رییس جمهور به همدان بود تا طی سه سال تخصیص پیدا کند که در سال نخست 713 میلیارد تومان درنظر گرفته شده که تاکنون 267 میلیارد تومان جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اکباتان همدان با اولویت پذیرش و بستری اطفال راه اندازی می شود

بیمارستان اکباتان همدان با اولویت پذیرش و بستری اطفال راه اندازی می شود