مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-12سياسي

ارائه 8 هزار خدمت به نام 8 هزار شهید همدان


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ارائه 8 هزار خدمت به نام 8 هزار شهید همدان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در نشست خبری کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان اظهار کرد: اساس کار کنگره بر این است که در راستای معرفی و الگوسازی شهدا کار کنیم که بخش اصلی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که زندگینامه هر کدام از شهدا می تواند اثرگذار باشد که در این راستا باید کنگره شهدا را به سمتی ببریم که اثربخشی لازم را داشته باشد گفت: در کمیته های مختلف نگاه بر این باشد که از ظرفیت های موجود چه میزان بهره مند شدیم و چه میزان اثرگذاری داشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه 8 هزار شهید در استان داریم که وقتی به زندگی هر یک از آنها مراجعه می کنیم دنیایی از ایثارگری دارند که باید به آنها پرداخت افزود: تکلیفی بر دوش ماست که باید شهدا را بیشتر معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه ساختار کنگره دو شکل دارد یکی در ذیل شورای سیاست گذاری پیش می رود که در آن تاکید شده مردم و قشرهای مختلف را برای اجرای کنگره دخیل کنیم عنوان کرد: ستاد اجرایی نیز دومین ساختار کنگره است که از 23 کمیته تشکیل شده و ریاست اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 8 هزار خدمت به نام 8 هزار شهید همدان

ارائه 8 هزار خدمت به نام 8 هزار شهید همدان