مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-18اقتصادي

توان عملیاتی صادرات نفت خام در جزیره خارگ افزایش یافت


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: توان عملیاتی صادرات نفت خام در جزیره خارگ با تکیه بر تجربه متخصصان داخلی افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس غریبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقویت شاخص های عملیاتی صادرات نفت در پایانه نفتی خارگ یکی از موضوعات مورد تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش حجم صادرات نفت کشور در ماه های اخیر، لزوم افزایش توان عملیاتی پایانه نفتی خارگ در اولویت قرار گرفت و ظرف مدت سه ماه این مهم محقق شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با تلاش شبانه روزی و همدلی کارکنان فنی و عملیات پایانه نفتی خارگ، پس از چهار سال وقفه، پهلوگاه شماره 12 اسکله آذرپاد مجدداً در سرویس عملیاتی قرار گرفت و 2 نفتکش پهن پیکر صادراتی در این اسکله پهلو داده شد.

غریبی ادامه داد: اسکله آذرپاد دارای سه پهلوگاه با شماره های 11 و 12 و 15 است که در چهار سال گذشته فقط پهلوگاه شماره 11 در سرویس عملیاتی قرار داشت و پهلوگاه های 12 و 15 برای انجام پروژه تعمیرات اساسی در اختیار پیمانکار قرار داشتند که این پروژه به دلایل متعدد ناتمام ماند.

غریبی تاکید کرد: با توجه به دیپلماسی فعال انرژی در دولت سیزدهم و فروش و افزایش صادرات نفت خام کشور در ماه های اخیر و لزوم افزایش توان عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان عملیاتی صادرات نفت خام در جزیره خارگ افزایش یافت

توان عملیاتی صادرات نفت خام در جزیره خارگ افزایش یافت