مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-27سياسي

کشف 16 هزار رمز ارز در آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان دارای رتبه دوم کشور بعد از تهران در کشف دستگاه های ماینر و رمز ارز است، - اکبر فرج نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی  در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص رمز ارزها اظهار کرد: در رابطه با رمز ارزها کارهای بسیار زیادی از جمله نظارت شدید و برخورد جدی وجود دارد به طوریکه کمیته ای متشکل از نیروهای امنیتی، دادگستری و سایر دستگاه ها تشکیل شده است که هر ماه جلسه ای در این خصوص برگزار می شود.

وی گفت: استان آذربایجان شرقی دومین استان از منظر کشفیات رمز ارز بعد از استان تهران است.

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان گفت: از سال 98 تا امسال بالغ بر 16 هزار دستکاه ماینر کشف شده است که برای هرکدام پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اخیرا در یکی از شهرهای اطراف تبریز، 170 مزرعه ماینر کشف شد، ادامه داد: در دو هفته گذشته نیز در شهرهای مراغه، صوفیان و سراب ماینر کشف شده است.

  پاداش برای صرفه جویی مشترکان خانگی فرج نیا در خصوص طرح جدید اعمال پاداش برای مشترکان گفت: طرح تشویق مشترکان از سال گذشته استارت خود اما تفاوت آن با طرحی که امسال اجرایی می شود افزایش 20 برابری مبلغ پاداش و دربرگیری همه مشترکان است، بدین معنا که هر مشترکی که میزان مصرف خود را کاهش دهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16 هزار رمز ارز در آذربایجان شرقی

کشف 16 هزار رمز ارز در آذربایجان شرقی