مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-10اقتصادي

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه ها تسهیل شود


 پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه ها تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم مخفی ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی شهرستان همدان اظهار کرد: بانک کشاورزی باید ورود جدی تر به مباحث داشته باشد و در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه ها تسهیل و تسریع نماید.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید تسهیلات تبصره 18 افزود: 27 متقاضی احداث گلخانه در شهرستان همدان سال گذشته به بانک کشاورزی معرفی شدند که در تسهیلات تبصره 18 مشکل داشتیم و متقاضیان موفق به اخذ تسهیلات نشدند.

فرماندار همدان با بیان اینکه کشاورزی یکی از محورهای توسعه استان همدان است، گفت: هم اکنون شهرستان همدان با 60 هکتار کشت گلخانه ای در سطح استان پیشرو بوده و در سال جاری توسعه 18 هکتار گلخانه سهمیه شهرستان همدان پیش بینی شده است.

مخفی خاطرنشان کرد: همچنین حمایت از سرمایه گذاران و پیگیری مشکلات متقاضیان احداث گلخانه ها را ضروری است و باید جلسات ویژه گلخانه ها به صورت ماهیانه و جلسه بعدی 15 روز آینده برگزار می شود تا بتوانیم در بحث الگوی کشت و توسعه کشت گلخانه ای به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی افزود: افزایش هزینه احداث گلخانه، کاهش منابع آب موجود گلخانه ها و عدم تخصیص جدید، قطع برق و تأمین انرژی مورد نیاز، افزایش سود تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه ها تسهیل شود

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان احداث گلخانه ها تسهیل شود