مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-16سياسي

مدیری که 8 ماه ماندگاری ندارد، کارآمدی هم ندارد


مدیری که 8 ماه ماندگاری ندارد، در عمل هم نمی تواند کاری انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرجس سلیمانی رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیری که هشت ماه بیشتر ماندگاری ندارد عملاً نمی تواند کاری انجام دهد، اظهار کرد: برای من جای سوال است در شهرداری تهران حلقه مدیریتی آنچنان بسته است که 10 مدیر ندارد؟ این در حالیست که شهرداری از مدیران متخصص برخوردار است.

  وی با بیان اینکه سه دستگاه اتوبوس سه کابین در پارکینگ شرکت اتوبوسرانی خاک می خورد، یادآور شد: این اتوبوس ها از سرمایه های شهر هستند و چطور نمی توانند از این اتوبوس ها استفاده کنند و می خواهند اتوبوس های برقی اضافه کنند.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون هیچ قرارداد مشخصی برای صحت سنجی به ما ارائه نشده است، تصریح کرد: تا قرادادها را به ما ارائه ندهند و خط تولید به ما معرفی نشود و نتوانیم بازدید کنیم نمی توانیم گزارش نظارتی ارائه دهیم.

وی افزود: در قرارداد با عقاب افشان پس از 9 ماه هنوز یک اتوبوس اضافه نشده است؛ وقتی از یک شرکت 500 دستگاه اتوبوس برقی خریداری شده باید یک دستگاه آن دریافت می شد.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حداقل باید چند دستگاه اتوبوس به تهران تحویل داده می شد که بدانیم با شرایط اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که 8 ماه ماندگاری ندارد، کارآمدی هم ندارد

مدیری که 8 ماه ماندگاری ندارد، کارآمدی هم ندارد