مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-06سياسي

تایید رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد»


اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» را در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی پذیرفتند.

- اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه طرح حمایت از گزارشگران فساد را در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی پذیرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل شد و مصوبه مجلس شورای اسلامی اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد توسط اعضای هیئت عالی نظارت مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پس از قرائت موارد مغایرت اعلامی هیئت عالی نظارت مجمع و اصلاحات صورت گرفته توسط مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت رفع مغایرت در (تبصره 1 ماده 1) و (ماده 10) این مصوبه را پذیرفتند.

در موضوع ماده 15 مصوبه طرح حمایت از گزارشگران فساد، آمده است: در صورتی که گزارشگر، گزارش و اسناد مربوط به آن را تنها در سامانه ثبت و بارگذاری کرده را علنی نکرده باشد به اتهام افترا یا جرم موضوع ماده 698 قابل تعقیب نیست.

که پس از ارائه توضیحات نماینده کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و تبادل نظر اعضای هیئت نظارت مجمع، باقی ماندن وجود ابهام در ماده 15 این مصوبه به تصویب هیئت عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد»

تایید رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد»