مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-26سياسي

بسیاری از افراد مسموم مشروبات الکلی را در رباط کریم مصرف نکردند


بسیاری از افراد که بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم شدند،در میهمانی هایی در تهران و یا دیگر شهرستانها این مواد را مصرف کردند.

- امید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی چهار روز گذشته 22 نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی مسموم شدند، که شش نفر فوت کردند و یک نفر هم بدحال است.

وی گفت: اولین مورد از این مسمومیت برای روز 29 خرداد بوده است.

وی در خصوص این که آیا این مسمومیت با مسمومیت از مشروبات الکلی در استان البرز مرتبط بوده است یا خیر گفت: نمی توانم به طور دقیق در خصوص این مساله اظهار نظر کنم.

فرماندار رباط کریم افزود: در حال حاضر چهار نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند، که دو نفر حال مساعدی دارند و در حال دیالیز هستند و یک نفر بدحال است و اکثر افرادی که در بیمارستان هستند حال خوبی دارند و برخی هم مرخص شدند.

وی گفت: دستگاه های امنیتی بررسی هایی را از طریق افرادی که مسموم شدند آغاز کردند و اغلب افراد مشروبات را با خود برده و در مکان دیگری مصرف کردند.

احمدی اضافه کرد: بسیاری از افراد مسموم شده در تهران یا شهرهای همجوار در میهمانی مشروبات الکلی را مصرف کردند و چون ساکن رباط کریم بودند به منزل که بازگشتند و علائم بروز داده شده به بیمارستان های رباط کریم انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از افراد مسموم مشروبات الکلی را در رباط کریم مصرف نکردند

بسیاری از افراد مسموم مشروبات الکلی را در رباط کریم مصرف نکردند