مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-09سياسي

بندهای روی کاغذ مانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین اجرایی شود


شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه علاقه مند تقویت پیمان خواهرخواندگی یزد و یاسبرین هستیم، گفت: بندهای روی کاغذمانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لورانت بودای در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد ضمن قدردانی از دعوت شهردار و هیئت ایرانی اظهار داشت: یک تاریخچه قدیمی بین یزد و یاسبرین وجود دارد ولی پس از تفاهم خواهرخواندگی در حال تلاش برای تقویت این رابطه هستیم.

شهردار شهر یاسبرین مجارستان گفت: ما نقطه مبدا را همانگونه که 30 سال قبل شروع کردیم، می خواهیم ادامه دهیم و در زمینه های مختلف این موضوع را تقویت کنیم.

بودای عنوان کرد: من احساس می کنم که در یاسبرین هستم و علاقه مند هستم هر آن چیزی که اکنون روی کاغذ مانده را اجرا کنیم و این راه را در کنار شهرداری یزد ادامه دهیم.

وی بیان کرد: تا این لحظه از میهمان نوازی مردم یزد تشکر می کنم و امیدوارم در زمانی که در یزد حضور دارم خیلی از مسائل را به عنوان آموزش یاد بگیرم.

شهردار شهر یاسبرین مجارستان اظهار داشت: افتخار من این است که سنبل یاسبرین را به این زیبایی و با ظرافت در شهر یزد و موزه نگهداری می کنید و این برای ما بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندهای روی کاغذ مانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین اجرایی شود

بندهای روی کاغذ مانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین اجرایی شود