مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:162023-07-11اقتصادي

«چیتا»ی کردستان درآنسوی مرزها+فیلم و عکس


  ایجاد ظرفیت های زیرساختی و حمایت از افراد خواهان کار و فعالیت نیاز امروز کردستان است، اگر مکانی باشد بتوانیم در آن فعالیت خود را توسعه دهیم چند نفر دیگر که در این حوزه سررشته دارند صاحب شغل خواهند شد.

من ایرانی نه تنها به اندازه یک متخصص آمریکایی در حرفه خودم چه بسا بیشتر از آنان توانایی و تخصص داریم، چرا که ما با دست خالی و بدون حمایت به این نقطه رسیده ایم با وجود تمام بی مهری ها و  در اوج فقر به این نقطه از رشد رسیده ایم.

زمانی برای ودیعه 200 هزار تومانی باید به هزار در می زدیم درهایی که به رویمان هرگز باز نشد اما امروز توانسته ایم به جاهای خوبی برسیم و برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کنیم روندی که اگر حمایت از آن صورت بگیرد دست 10ها نفر دیگر را در بخش صنعت بند خواهد کرد.

در فاز نخست راه اندازی خط تولید چیتا 2020 ماهیانه دو مینی لودر تولید می شود   در فاز نخست راه اندازی خط تولید چیتا 2020 ماهیانه دو مینی لودر تولید می شود البته ظرفیت تولید بیش از این است اما نبود مکان و بزرگ مقیاس بودن محصول نسبت به فضای موجود مانع از افزایش تعداد تولید شده است، تولید لودرهای سه تنی دیگر برنامه واحد تولید پویاصنعت است که ظرف کمتر از 3 ماه آینده وارد فاز تولید می شود و ماهیانه دو عدد را وارد بازار فروش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چیتا»ی کردستان درآنسوی مرزها+فیلم و عکس

«چیتا»ی کردستان درآنسوی مرزها+فیلم و عکس