مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 01:102023-07-12سياسي

حاج حسین یکتا: تفکر جهادی لازمه بی اثر کردن توطئه دشمنان انقلاب است


مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) کشور گفت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بی اثر کردن توطئه های فرهنگی و اقتصادی استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حاج حسین یکتا شامگاه دیروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در همایش فعالان فرهنگی و اجتماعی یزد، اظهار کرد: ترویح و نهادینه کردن تفکر جهادی موثرترین و تنها ترین راهکار برای برون رفت کشور از مشکلات مختلف است.

وی با بیان این که دشمن شناسی لازمه پاسداری از انقلاب است، افزود: انقلاب به واسطه حضور جهادی مردم در برابر استکبار جهانی پیروز شده و با همین اصل نیز همیشه در عرصه های مختلف ماندگار خواهد بود.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) کشور به توطئه های شوم دشمنان علیه امنیت داخلی کشور در ادوار مختلف اشاره کرد و گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همیشه سعی داشتند با طراحی و اجرای توطئه های مختلف ارزش های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند.

یکتا با بیان این که اگر نظام اسلامی تاکنون با وجود تحریم ها و تهدیدها موفق بوده همه در سایه روحیه انقلابی و جهادی بدست آمده است، تصریح کرد: ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی به خصوص از دوران دفاع مقدس باید به جد در جامعه و بین نسل جوان گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج حسین یکتا: تفکر جهادی لازمه بی اثر کردن توطئه دشمنان انقلاب است

حاج حسین یکتا: تفکر جهادی لازمه بی اثر کردن توطئه دشمنان انقلاب است