مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-17اجتماعي

جزییات پیشنهاد معاینه فنی «3 سطحی» خودروها در تهران


مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از ارائه پیشنهاد جدید معاینه فنی سه سطحی برای خودروهای شهر تهران به شورای عالی ترافیک شهر تهران خبر داد.

- مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از ارائه پیشنهاد جدید معاینه فنی سه سطحی برای خودروهای شهر تهران به شورای عالی ترافیک شهر تهران خبر داد.

شادی مالکی در گفت وگو با ایسنا، در مورد معاینه فنی سه سطحی در پایتخت گفت: در حال حاضر معاینه فنی عادی و برتر در مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران صادر می شود که در معاینه فنی عادی، خودروها براساس حدود آلایندگی که سازمان محیط زیست مشخص کرده، پایش می شوند و در صورت گذراندن موفقیت آمیز تست های آلایندگی و فنی نسبت به صدور معاینه فنی خودرو اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه در معاینه فنی برتر نیز حدود مجاز آلایندگی سخت گیرانه تر خواهد بود، گفت: خودروها الزامی برای دریافت معاینه فنی برتر ندارند اما برای خودروهایی که موفق به اخذ معاینه فنی شوند پکیج تشویقی 30 درصد تخفیف عوارض ورود به محدوده کاهش آلایندگی در نظر گرفته شده و رانندگان نیز برای بهره مندی از این تخفیف نسبت به اخذ معاینه فنی برتر اقدام می کنند.

مالکی با تأکید بر شرایط آلودگی ویژه شهر تهران و نیاز به پایش سخت گیرانه تر خودروها در کلان شهرها، خاطرنشان کرد: انجام معاینه فنی در سه سطح برای کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیشنهاد معاینه فنی «3 سطحی» خودروها در تهران

جزییات پیشنهاد معاینه فنی «3 سطحی» خودروها در تهران