مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-07سياسي

برکت غدیر در جان گرفتن مراکز فرهنگی اصفهان


وسعت عید غدیر و شادی و سرور آن در جای جای اصفهان مشهود بود و علاوه بر مراکز و نهادهای فرهنگی همه مردم برای نقش آفرینی و انتقال شادی به یکدیگر پای میدان آمده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اهمیت عید غدیر و جشن و سروری که برای ولایت امیرالمومنین (ع) برپا شد امسال رنگ و بوی متفاوتی در شهر اصفهان داشت و هرساله این مهم با درک و آگاهی و ارج نهادن به این روز پرشورتر از سال گذشته برگزار می شود.

در این میان نیز نوجوانان و جوانان آتش به اختیار برای مولایمان علی (ع) سنگ تمام گذاشتند و برای وصل کردن 100 هزار متر ریسه پارچه ای رنگی در خیابان ها پای میدان آمدند.

امسال هیچ کجای شهر اصفهان از جشن و سرور جانماند و همه دستگاه ها و نهادها برای برگزاری هرچه باشکوه تر این عید بزرگ همت کردند.

شاخص ترین برنامه که همه مردم اصفهان را دور خود جمع کرده بود، پیاده روی و مهمانی 8 کیلومتری عید غدیر بود و هر کس با حضور در این رویداد سهمی از شادی خود را به دیگران منتقل می کرد.

از اطعام غدیر تا شیرینی کام کودکان جای جای اصفهان اما از اطعام غدیر غفلت نکرده بودند و هر دکه و موکبی برای اطعام غدیر و به یاد رسم مولا علی (ع) برای اطعام یتیمان، از مردم با غذا، شربت و شیرینی پذیرایی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت غدیر در جان گرفتن مراکز فرهنگی اصفهان

برکت غدیر در جان گرفتن مراکز فرهنگی اصفهان