مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-27سياسي

مجلس در برنامه هفتم با «افزایش سن بازنشستگی» موافقت نکند


دولت در برنامه هفتم مطلبی تحت عنوان محاسبه میانگین بازنشستگی از 2 سال به 5 سال را مطرح کرده که از نمایندگان می خواهم به این موضوع رأی ندهند.

- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در برنامه هفتم مطلبی تحت عنوان محاسبه میانگین بازنشستگی از 2 سال به 5 سال را مطرح کرده که از نمایندگان می خواهم به این موضوع رأی ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: دولت در برنامه هفتم مطلبی تحت عنوان محاسبه میانگین بازنشستگی از 2 سال به 5 سال را مطرح کرده که این موضوع موجب ناراحتی کارکنان و حقوق بگیران شده است.

وی ادامه داد: بنده از نمایندگان مجلس انقلابی می خواهم که به این موضوع در برنامه هفتم توسعه رأی ندهند، چرا که این موضوع موجب دلواپسی کارکنان دولت شده است و آن ها را برای ارائه خدمات سست می کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تورم جامعه با حقوق های پایین که حقوق بگیران می گیرند، تطابق ندارد و مجلس باید به این موضوع در برنامه هفتم توجه ویژه ای داشته باشد.

موسوی با اشاره به اینکه باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه توجه شود، گفت: ایثارگران نیز در برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در برنامه هفتم با «افزایش سن بازنشستگی» موافقت نکند

مجلس در برنامه هفتم با «افزایش سن بازنشستگی» موافقت نکند