مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-26اقتصادي

اختصاص100 درصد منابع حاصل از فروش پسماند شهرک تخصصی روی به زنجان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 100 درصد منابع حاصل از فروش پسماند شهرک تخصصی روی زنجان به استان اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید گلشنی منفرد بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پسماند روی در استان زنجان از 25 سال پیش در مساحتی 33 هکتاری انباشت شده است، گفت: در پایان سال 99 با حکم دستگاه قضا انتقال پسماند به آن محل متوقف و تمامی پسماند حاصل از فعالت واحدهای فرآوری خاک روی به لندفیل تخصصی سردهات منتقل می گردد.

وی افزود: در پایان اسفند ماه سال گذشته مزایده مربوط به پسماند روی برگزار شد و استان منتظر ابلاغ تفویض اختیار مدیریت پسماند از سوی وزارت صمت به شورای معادن بود که این امر طی روزهای گذشته محقق شد در این راستا بازگشایی پاکات در نیمه تیر ماه انجام خواهد شد و تا آخر تیر ماه برنده مزایده به اطلاع مردم خواهد رسید.

گلشنی با بیان اینکه تفاوت برگزاری این مزایده با مزایده معدن اختصاص 30 درصد حقوق دولتی است که مردم استان از آن منتفع خواهند شد و شفافیت در هزینه و درآمد یکی از مهمترین مسائل مد نظر در این مزایده بود، ادامه داد: این مزایده برای اولین بار در سطح کشور با این حجم از پسماند حدود 10 میلیون تن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص100 درصد منابع حاصل از فروش پسماند شهرک تخصصی روی به زنجان

اختصاص100 درصد منابع حاصل از فروش پسماند شهرک تخصصی روی به زنجان