مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-04فرهنگي

چشم انداز رسانه ای اردبیل روشن است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: چشم انداز روشنی در فعالیت های رسانه ای و خانه مطبوعات استان اردبیل متصور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی عصر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات که در خانه مطبوعات اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به بهانه برگزاری چهارمین جشنواره استانی مطبوعات گرد هم آمدیم تا درد دل های اصحاب رسانه را شنیده و در گره گشایی از مشکلات آنها پیشقدم شویم.

وی تصریح کرد: فعالان و اصحاب رسانه مورد اعتماد و وثوق مردم هستند و با توجه به حساسیت کاری آنها باید حمایت ها و پشتیبانی ها از اصحاب رسانه و خبر به شکل مداوم و مستمر انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضرورت پررنگ شدن حضور اصحاب رسانه را در رویدادهای مختلف استانی یادآور شد و گفت: خانه مطبوعات می تواند محلی برای دورهمی ها، نشست ها، برگزاری کارگاه ها و جلسات هم اندیشی اصحاب رسانه باشد تا در کنار دلجویی از بزرگان، بزرگداشت اصحاب رسانه پیشکسوت و با تجربه، بتوان از تجربیات آنها استفاده کرد.

رجبی افزود: باید خود خبرنگاران به این صنف و فعالیتشان ارزش و بها بدهند و در قالب رویدادهای مختلفی که با محوریت خانه مطبوعات برگزار می شود، حرکت های تحولی را در این حوزه شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز رسانه ای اردبیل روشن است

چشم انداز رسانه ای اردبیل روشن است