مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-05حوادث

دستگیری 32 مجرم فعال در حوزه کنکور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «وحید مجید» گفت: همانند سال های گذشته برخورد قانونی با مجرمان فعال در زمینه تقلب در آزمـون های فضای مجازی به خصوص آزمون نوبت تیر ماه جاری کنکور سراسری در قالب طرح ویژه ای در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا از بازداشت 32 نفر از مجرمان فعال در حوزه کنکور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید گفت: همانند سال های گذشته برخورد قانونی با مجرمان فعال در زمینه تقلب در آزمـون های فضای مجازی به خصوص آزمون نوبت تیر ماه جاری کنکور سراسری در قالب طرح ویژه ای در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

وی افزود: با پایش های صورت گرفته در فضای مجازی و اشرافیت این پلیس در شبکه های اجتماعی، تارنما ها و صفحات و کانال های فعال تحت عناوین فروش سوال های کنکور و فروش تجهیزات تقلب که غالباً با انگیزه و هدف کـلاهبرداری از داوطلبان و خانواده های آنان در حال فعالیت می باشند، شناسایی شده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا گفت: تاکنون تعداد 32 نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت 80 فقره صفحه و کانال را بر عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 32 مجرم فعال در حوزه کنکور

دستگیری 32 مجرم فعال در حوزه کنکور