مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-22سياسي

وزیر کار: آیت الله رییسی با علم به مشکلات و برای نجات کشور وارد میدان شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه آیت الله رییسی با علم به مشکلات و با هدف نجات کشور وارد کارزار شد، گفت: دولت سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که تورم نقطه به نقطه بالای 50 درصد بود و فروش روزانه 300 هزار بشکه نفت رویا به نظر می رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری، در توضیح ارتباط مهار تورم با رشد تولید گفت: مقام معظم رهبری در دیداری با کارگزاران این موضوع را تبیین کردند و فرمودند مهار تورم باید توأم با رشد تولید باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: لازمه رشد تولید سرمایه گذاری و نتیجه آن ایجاد اشتغال است و همزمان باید تورم را هم مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از ریشه های تورمی اقتصاد کشور ما خارج از واقعیت است، توضیح داد: تورم بالای 40 درصد با اقتصادی که تراز تجاری آن مثبت است، متناسب نیست؛ در کشوری که هم صادرات نفتی و هم صادرات غیرنفتی توسعه یافته است، ریشه تورم را باید در جایی دیگر شناسایی کرد.

بخشی از تورم کشور تورم القایی است مرتضوی بخشی از تورم کشور را تورم القایی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم یکی از مولفه های جنگ ترکیبی در حوزه اقتصاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: آیت الله رییسی با علم به مشکلات و برای نجات کشور وارد میدان شد

وزیر کار: آیت الله رییسی با علم به مشکلات و برای نجات کشور وارد میدان شد