مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-03اقتصادي

دورخیز برای تجارت 10 میلیارد دلاری بخش خصوصی با عراق


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق می گوید که با توجه به ظرفیت های چندگانه موجود میان دو کشور، امکان تجارت 10 میلیارد دلاری سالانه وجود خواهد داشت.

- رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق می گوید که با توجه به ظرفیت های چندگانه موجود میان دو کشور، امکان تجارت 10 میلیارد دلاری سالانه وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی آل اسحاق در نشست بررسی فرصت های پیش روی توسعه تجارت با عراق اظهار کرد: نگاهی به بررسی ها و پژوهش های منتشر شده در ماه های گذشته نشان می دهد که عراق در 10 سال آینده به یکی از مهم ترین مقاصد سرمایه گذاری در سطح منطقه تبدیل خواهد شد و دولت این کشور نیز به دنبال آن است که یک سرمایه گذاری 300 میلیارد دلاری را دنبال کند.

همین موضوع می تواند برای فعالان اقتصادی ایرانی به یک فرصت مهم تبدیل شود.

وی با بیان اینکه امکان سرمایه گذاری مشترک در حوزه های مختلفی میان ایران و عراق وجود دارد، تشریح کرد: شرکت های ایرانی برای سرمایه گذاری در عراق می توانند کنسرسیوم های مشترک تشکیل دهند.

چرا که تنها کار کردن سخت است و کنسرسیوم ها می توانند به صورت مشترک بین فعالان اقتصادی ایران، عراق و حتی کشور سوم تشکیل شوند.

رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره تجارت مشترک میان دو کشور نیز تصریح کرد: بخش خصوصی ما در سال های گذشته هیچ مشکلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز برای تجارت 10 میلیارد دلاری بخش خصوصی با عراق

دورخیز برای تجارت 10 میلیارد دلاری بخش خصوصی با عراق