مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:012023-07-06اقتصادي

تعیین تکلیف پادگان 07 خرم آباد در انتظار پاسخ ارتش به طرح شهرداری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در جلسه امروز تغییر کاربری ها و طرح های عمرانی در شهرستان های خرم آباد، الیگودرز و رومشکان در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این طرح ها و تغییر کاربری ها در جلسه امروز مصوب شد.

وی به رشد 40 درصدی اعتبارات استانی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد بیش از 40 درصدی استان در حوزه اعتبارات جاری و عمرانی رتبه ما در کشور 12 است استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین طرح های پژوهشی در حوزه کشاورزی، شهر هوشمند و آب و برق نیز مطرح شد که کلیات آن تصویب شد.

زیویار گفت: قرار است پروپوزال این طرح ها در کارگروه های تخصصی چکش کاری و در نهایت در جلسه بعدی برای تصویب مطرح شود.

وی در خصوص اراضی پادگان 07 نیز توضیح داد: با توجه به جلسه هفته گذشته که با حضور تیم فرماندهی ارتش برگزار شد و شهرداری در آن جلسه پیشنهاد را مطرح کرد، منتظر هستیم که ارتش جواب طرح شهرداری را بدهد تا ببینیم کار به کجا می رسد.

استاندار لرستان گفت: شهرداری در آن جلسه طرحی را پیشنهاد کرد که ارتش به جای ساخت مجتمع های مسکونی و برج های چند طبقه در اراضی پادگان 07 ، تغییر کاربری که ارزش آن یک و نیم برابر ساخت مجتمع های مسکونی است، انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پادگان 07 خرم آباد در انتظار پاسخ ارتش به طرح شهرداری است

تعیین تکلیف پادگان 07 خرم آباد در انتظار پاسخ ارتش به طرح شهرداری است