مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-08بين الملل

ترامپ: ناآرامی های فرانسه را پیش بینی کرده بودم!


رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که ناآرامی های اخیر در فرانسه را پیش بینی کرده بود! - رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که ناآرامی های اخیر در فرانسه را پیش بینی کرده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ریپابلیک ورلد، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اعتراضات اخیر در فرانسه که پس از کشته شدن یک نوجوان الجزایری به دست پلیس این کشور آغاز شد، مدعی شد که این اعتراضات را پیش بینی کرده و همچنین گفت که در صورت بازگشت به کاخ سفید قوانین مهاجرتی آمریکا را سختگیرانه تر خواهد کرد.

ترامپ که در جریان گردهمایی کارزار انتخاباتی اش در آیووا سخنرانی می کرد، گفت: مهاجرانی که آرزوی ورود به آمریکا را دارند، باید از ارزش های آمریکایی بهره مند بوده و نسبت به همگن سازی و ادغام خود در فرهنگ ما تمایل داشته باشند.

وی افزود: همانطور که آشوب های وحشتناک در فرانسه ثابت کرد، ما هم باید تلاش های خودمان را دوبرابر کرده و مطمئن شویم هرکسی که به آمریکا می آید، از ارزش های ما برخوردار بوده و با فرهنگ ما همگن شود.

ترامپ ادامه داد: نمی خواهیم افرادی که به کشور ما می هیند، از ما متنفر باشند بلکه خواستار ورود افرادی هستیم که ما را دوست دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: ناآرامی های فرانسه را پیش بینی کرده بودم!

ترامپ: ناآرامی های فرانسه را پیش بینی کرده بودم!