مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:112023-06-28سياسي

یک منطقه زنجان به ساخت منازل دو طبقه در طرح جوانی جمعیت اختصاص یافت


سیده فائزه موسوی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه همه برنامه های حمایت از جوانی جمعیت عملیاتی نشده است، اظهار کرد: طبق قانون باید زمین و یا خانه برای خانواده های دارای سه فرزند به بعد که فرزند سوم آن ها بعد از آبان 1400 به دنیا آمده باشد فراهم شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان با تاکید بر اینکه اصرار دفتر امور خانواده به تهیه زمین به خاطر پیوست اجتماعی برای این موضوع است تا این خانواده ها در آپارتمان های بلند اسکان داده نشوند، افزود: هر چند در انجام این مهم باید به ظرفیت ها هم توجه شود، چنانکه هستند استان هایی که به این موضوع ورود هم نکردند.

وی با تاکید بر اینکه قول تامین زمین یا مسکن در شورای مسکن ویژه جوانی جمعیت داده شده است، تصریح کرد: به نظرم هنوز از قول داده شده عقب نیستیم و امیدوارم عقب هم نیفتیم.

موسوی با بیان اینکه خانواده های دارای سه قلو در اولویت دریافت تسهیلات جوانی جمعیت در بحث مسکن قرار دارند، ادامه داد: خانواده های سه فرزند به بعد در اولویت بعدی قرار دارند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان از پیش بینی منطقه ای در زنجان برای حمایت از طرح جوانی جمعیت با امکان ساخت منازل حداکثر دو طبقه خبر داد و گفت: پراکندگی جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منطقه زنجان به ساخت منازل دو طبقه در طرح جوانی جمعیت اختصاص یافت

یک منطقه زنجان به ساخت منازل دو طبقه در طرح جوانی جمعیت اختصاص یافت