مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-21سياسي

وزارت صمت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی حمایت کند


نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت وظیفه دارد برای تولید پوشاک ایرانی اسلامی برنامه ریزی مدون داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطه محمدبیگی چهارشنبه شب در آیین افتتاح نمایشگاه و رویداد ملی مد و لباس قزوین که در سرای سعدالسلطنه برگزار شد اظهار کرد: استقبال خوب مردم قزوین از مراسم افتتاح این نمایشگاه نشان داد مردم چگونه به حوزه عفاف و حجاب اهمیت می دهند.

وی با تقدیر از مدیران فرهنگی استان قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دستان هنرمند هنرمندان ایرانی می تواند به لباس بانوان ایرانی در اوج پوشش، وقار ببخشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب از تأکیدات خداوند در قرآن است و امروز این پوشش را علی رغم تلاش های دشمن در بین زنان و دختران ایرانی می بینیم.

وی بیان کرد: مسئولین باید از همه ظرفیت های علمی، هنری، آموزشی و حتی رسانه ای را به عرصه بیاورند و از طراحان و فعالان عرصه پوشش ایرانی و اسلامی حمایت کنند.

محمدبیگی تاکید کرد: وزارت صمت وظیفه دارد برای تولید پوشاک ایرانی اسلامی برنامه ریزی مدون داشته و این تولیدکنندگان را از طریق صنعتی کردن تولیدات عفاف و حجاب و حمایت از ابزارهای رونق این تولیدات در برنامه هفتم حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی حمایت کند

وزارت صمت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی حمایت کند