مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-17بين الملل

ممانعت رژیم صهیونیستی از ترمیم مسجدالاقصی


رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز پیاپی از فعالیت کمیته عمران اداره اوقاف اسلامی قدس جهت تعمیر و ترمیم مسجدالاقصی ممانعت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز پیاپی از فعالیت کمیته عمران اداره اوقاف اسلامی قدس جهت تعمیر و ترمیم مسجدالاقصی ممانعت به عمل آورد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تهدید کارکنان اداره اوقاف اسلامی از اجرای اقدامات تعمیری و ترمیمی در مسجدالاقصی از سوی آنان جلوگیری کردند.

اقدامات تعمیری و ترمیمی مسجدالاقصی شامل تعمیر لوله های آب، سقف مسجدالاقصی، گنبد الرصاص و کف مسجدالاقصی می شود که باید برای نگهداری از این مکان مقدس اسلامی، با آزادی کامل و بدون اعمال محدودیت از سوی اشغالگران به اجرا در بیاید.

جلوگیری از اجرای تعمیرات در مسجدالاقصی از دوم جولای سال میلادی جاری و پس از تصویب قانونی از سوی رژیم صهیونیستی در خصوص ممانعت از فعالیت کارکنان کمیته عمران در تمامی نقاط مسجدالاقصی به اجرا درآمده است.

این در حالی است که هیئت امنای مسجدالاقصی پیش تر، اعلام کرده بودند که هدف اشغالگران صهیونیست از ممانعت نسبت به اجرای پروژه های عمرانی در مسجدالاقصی، موفقیت طرح های یهودی سازی در نبرد شهر قدس و تسلط و حکمرانی اشغالگران و گروه های تندروی معبد سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت رژیم صهیونیستی از ترمیم مسجدالاقصی

ممانعت رژیم صهیونیستی از ترمیم مسجدالاقصی